Dnd5e: # GİRİŞ
KOZA rpg :: Sistemler :: Rehber :: DND rehber
1 sayfadaki 1 sayfası
Dnd5e: # GİRİŞ
Dnd5e'de Oyun Aşamaları
Karakter Gelişimi tablosundaki tonlama oyunun 4 aşamasını gösterir. Bu aşamalar üzerine herhangi bir kural yoktur; karakterler seviye atladıkça yaşayacakları oyun deneyiminin genel tasviridir.
İlk aşamada (1-4 arası seviyeler), karakterler hala acemi maceracılardır. Onları bağlı oldukları sınıflarda tanımlayacak özellikleri öğrenirler. Bu ilerledikçe sınıflarına şekil verecek önemli seçimleri de içerir (büyücünün Arcane Geleneği ya da savaşçının Savaş Modeli gibi). Karşılaştıkları tehlikeler basittir, genelde yerel çiftlikleri ya da köyleri tehdit eder.
İkinci aşamada (5-10 arası seviyeler), karakterler kendilerini gösterirler. Bir çok büyü kullanıcısı bu aşamanın başında 3. seviye büyülere erişir ve fireball (alev topu) ya da lightning bolt (yıldırım) gibi büyüler ile yeni bir güç eşiğini aşar. Bu aşamada, bir çok silah kullanan sınıf bir roundda çoklu saldırı yapmayı öğrenir. Bu karakterler önem kazanır, şehirler ya da krallıkları tehdit eden tehlikelerle yüzleşirler.
Üçüncü aşamada (11-16 arası seviyeler), karakterler sıradan halkın çok üzerinde bir güce erişirler ve maceracılar arasında bile öne çıkarlar. 11. seviyede bir çok büyü kullanıcısı 6. seviye büyülere ulaşır, bunların bazıları eskiden erişmeleri imkansız olan etkiler yaratabilir. Diğer karakterler daha fazla saldırı yapabilir ya da bu saldırılarla daha güçlü etkiler yaratabilirler. Bu görkemli kahramanlar tüm bölgeleri ya da kıtaları tehdit eden tehlikelerle yüzleşebilirler.
Dördüncü aşamada (17-20 arası seviyeler), karakterler sınıf özelliklerinin zirvesine çıkarlar ve kendileri kahraman ya da zalim modelleri olurlar. Dünyanın kaderi hatta çokluevrenin dengesi bile onların maceralarına bağlı olabilir.
Karakter Gelişimi tablosundaki tonlama oyunun 4 aşamasını gösterir. Bu aşamalar üzerine herhangi bir kural yoktur; karakterler seviye atladıkça yaşayacakları oyun deneyiminin genel tasviridir.
İlk aşamada (1-4 arası seviyeler), karakterler hala acemi maceracılardır. Onları bağlı oldukları sınıflarda tanımlayacak özellikleri öğrenirler. Bu ilerledikçe sınıflarına şekil verecek önemli seçimleri de içerir (büyücünün Arcane Geleneği ya da savaşçının Savaş Modeli gibi). Karşılaştıkları tehlikeler basittir, genelde yerel çiftlikleri ya da köyleri tehdit eder.
İkinci aşamada (5-10 arası seviyeler), karakterler kendilerini gösterirler. Bir çok büyü kullanıcısı bu aşamanın başında 3. seviye büyülere erişir ve fireball (alev topu) ya da lightning bolt (yıldırım) gibi büyüler ile yeni bir güç eşiğini aşar. Bu aşamada, bir çok silah kullanan sınıf bir roundda çoklu saldırı yapmayı öğrenir. Bu karakterler önem kazanır, şehirler ya da krallıkları tehdit eden tehlikelerle yüzleşirler.
Üçüncü aşamada (11-16 arası seviyeler), karakterler sıradan halkın çok üzerinde bir güce erişirler ve maceracılar arasında bile öne çıkarlar. 11. seviyede bir çok büyü kullanıcısı 6. seviye büyülere ulaşır, bunların bazıları eskiden erişmeleri imkansız olan etkiler yaratabilir. Diğer karakterler daha fazla saldırı yapabilir ya da bu saldırılarla daha güçlü etkiler yaratabilirler. Bu görkemli kahramanlar tüm bölgeleri ya da kıtaları tehdit eden tehlikelerle yüzleşebilirler.
Dördüncü aşamada (17-20 arası seviyeler), karakterler sınıf özelliklerinin zirvesine çıkarlar ve kendileri kahraman ya da zalim modelleri olurlar. Dünyanın kaderi hatta çokluevrenin dengesi bile onların maceralarına bağlı olabilir.
KOZA rpg :: Sistemler :: Rehber :: DND rehber
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz